Opći uvjeti poslovanja
1. Općenito
Opći uvjeti internetske trgovine određuju uvjete prodaje proizvoda u internetskoj trgovini www.sebastijan.hr (u daljnjem tekstu “Internet trgovina”). Vlasnik Internetske trgovine je Limarija Sebastijan d.o.o. (u daljnjem tekstu “Pružatelj usluga”). Opći uvjeti sastavljaju se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i općim kodeksima elektroničke trgovine.
PODACI ZA KONTAKT
Ime: Limarija Sebastijan d.o.o.
Adresa: Plješivička 6, 10437 Bestovje, Hrvatska
E-pošta: marketing@limarija-sebastijan.hr
Telefon: 01 3793 555
OIB: 28853627484
Matični broj: 080292977
IBAN: HR8124020061100090120
Registracijom u internetsku trgovinu, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa i korisničku lozinku koju je sam korisnik postavio. Registracijom, posjetitelj potvrđuje i jamči da je stariji od 18 godina i ima punu pravnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.
Kupovinom ili registracijom u internetskoj trgovini potrošač omogućuje davatelju pohranu, obradu i korištenje osobnih podataka koji se pružaju na internetskom obrascu dok ne budu opozvani a u svrhu kupnje i preuzimanja naručene robe.
Pojedinac može u bilo kojem trenutku pismeno ili na drugi dogovoreni način zatražiti da kontrolor osobnih podataka trajno ili privremeno prestane koristiti njegove osobne podatke u svrhu izravnog marketinga.
Ovi Opći uvjeti definiraju rad Internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Davatelja i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude internetske trgovine.
2. Narudžba
Ugovor o kupnji sklapa se između davatelja i korisnika u trenutku kada davatelj potvrdi narudžbu ili kada korisnik primi obavijest da je njegova narudžba potvrđena. Jednom kada se narudžba potvrdi, ne može se više mijenjati. Narudžba se pohranjuje na poslužitelju tvrtke Limarija Sebastijan d.o.o. Nakon narudžbe, kupac dobiva elektroničku potvrdu o narudžbi na e-mail adresu. U slučaju tehničke pogreške prilikom davanja narudžbe, o pogrešci ćemo obavijestiti korisnika idući radni dan. Ako željeni proizvod nema na zalihi, korisnik će biti obaviješten najkasnije idući radni dan. Nakon isporuke paketa, kupac dobiva račun u paketu ili na e-mail adresu.
3. Cijene
Naručeni proizvodi naplaćuju se po cijenama objavljenim na web stranici Internetske trgovine u trenutku slanja narudžbe. Cijene vrijede za sve korisnike internetske trgovine. Cijene su izražene u eurima te uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako nije drugačije navedeno. Cijene iz internetske trgovine odnose se isključivo na www.sebastijan.hr internetsku trgovinu i mogu se razlikovati od cijena na prodajnim mjestima; isto vrijedi i za akcije i promotivne cijene. Popusti i akcije se ne zbrajaju.
4. Plaćanje
Na www.sebastijan.hr internet trgovini plaćanje možete izvršiti putem
1. Wordline Hrvatska – Wordline Financial Services Europe; sigurni servis za plaćanje karticom online,
2. transakcijski račun, koji će s ostalim podacima za plaćanje stići u potvrdi narudžbe mailom. Nakon vidljive uplate proizvodi se šalju na dostavu. Ako se narudžba ne uplati u roku od 7 dana, narudžba će biti poništena.
Odabir plaćanja Po pouzeću trenutačno nije moguće.
5. Dostava
Cijena dostave računa se prema veličini odabranih proizvoda. Za proizvode koji se šalju paketnom dostavom jedna pošiljka se naplaćuje do 10€, dok se za paletnu dostavu većih proizvoda računa dostava 30€. Dostava se vrši na području Hrvatske, uključujući otoke. Ako pristup nije slobodan, dostava i istovar vrši se na najbližoj točki na kojoj je istovar moguć.
Ukoliko se kod realizacije slanja pošiljke utvrdi razlika, kupac će biti obaviješten o dodatnim opcijama slanja mailom ili telefonom.
U slučaju da proizvoda nema na zalihi, o tome ćemo vas obavijestiti najkasnije idući radni dan nakon predaje narudžbe. Ako ste uplatili iznos predračunom vratit ćemo vam novac. Maksimalno vrijeme isporuke pošiljke je 5-7 radnih dana od narudžbe. Vikendom i praznicima ne obrađujemo narudžbe a naručene proizvode ne šaljemo na dostavu.
Nakon što je paket pripremljen, kurirska služba će vam poslati obavijest putem e-maila ili poruke o planiranoj isporuci. Obavijest uključuje broj za praćenje paketa i vezu preko koje možete urediti adresu i datum isporuke. S dostavljačem ili putem linka iz obavijesti možete dogovoriti drugu adresu ili drugo vrijeme za dostavu.
Dostava u poslovnicu: ako kupac odabere isporuku u najbližu poslovnicu, dostava se ne naplaćuje. Narudžba se u poslovnicu dostavlja cca unutar tjedan dana.
6. Kupoprodajni ugovor
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i vrijede i za davatelja i za kupca. Kupoprodajni ugovor zaključen je na hrvatskom jeziku.
Kupac ima pravo obavijestiti prodavatelja u roku od 14 dana o odustajanju od ugovora, a da pri tome ne mora navesti razlog svoje odluke. Da bi iskoristio pravo na odustajanje od ugovora, kupac mora prodavatelju poslati popunjeni obrazac
Izjava o jednostranom raskidu kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu.
U slučaju odustajanja od ugovora, prodavač će vratiti sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora istim načinom plaćanja kao i kupac.
Ako je kupac već primio robu, a zatim odustao od ugovora, dužan je robu vratiti ili dostaviti tvrtki odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon obavijesti. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako ju pošalje prije isteka roka vraćanja u roku od 14 dana. Kupac mora prodavaču vratiti proizvod neoštećen i u nepromijenjenoj količini. Roba mora biti neoštećena i original zapakirana za povrat. U vezi s odustajanjem od ugovora, kupac snosi samo troškove vraćanja robe. Nakon primitka i pregleda robe, prodavač dogovara sve potrebno za povrat uplaćenog iznosa.
7. Reklamacije
Reklamacije na transport: Kupac je dužan kod preuzimanja robe odmah provjeriti sve pošiljke, stanje ambalaže odnosno ima li vidljivih vanjskih oštećenja te sav sadržaj pošiljki i naručene proizvode. Preuzimanjem robe utvrđuje da je pošiljka stigla bez oštećenja u transportu i naknadne reklamacije nisu moguće.
Reklamacije na proizvod: Kupac može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnih nedostataka proizvođača ako obavijesti prodavatelja o nedostacima putem emaila prigovor@limarija-sebastijan.hr ili telefona 01 3793 55 u roku od 2 godine od izdavanja računa.
Kupac treba poslati fotografije i opis reklamacije distributeru uz valjani račun i popunjen obrazac Reklamacija.
Kupac, koji je ispravno obavijestio prodavatelja o neispravnoj robi ili kvaru, ima pravo od prodavača zatražiti popravak proizvoda, zamjenu proizvoda ili povrat uplaćenog iznosa.
Tvrtka mora pismeno odgovoriti na zahtjev kupca, najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka spornog proizvoda, ako postoji spor u nedostatku robe ili neregularnosti u pruženoj usluzi.
U slučaju povrata robe trgovcu i povrata sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje, trgovac je u obavezi da povrat izvrši što je prije moguće virmanskom uplatom.
Ako postojanje oštećenja robe ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka mora udovoljiti zahtjevu kupca što je prije moguće.
Reklamacija ne vrijedi u slučajevima kao što su:
• Nepridržavanje uputa o korištenju
• Nepravilno korištenje
• Neadekvatno skladištenje
• Loše održavanje
• Samostalna preinaka proizvoda
• Korištenje neoriginalnih rezervnih dijelova
• Korištenje u profesionalne svrhe
8. Žalbe i sporovi
Trgovac se pridržava važećih propisa u području zaštite potrošača, ima uspostavljen učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i kupac nas može kontaktirati telefonom radnim danom između 7 i 15h na broj 01 3793-555 ili e-poštom prigovor@limarija-sebastijan.hr u slučaju problema. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Trgovac će potvrditi u roku od 5 radnih dana da je primio prigovor i obavijestiti kupca koliko dugo će ga procesuirati i obavještavati ga o napretku postupka. Trgovac će dati sve od sebe da sve sporove riješi mirno. Ako se ne postigne sporazumno rješenje spora, lokalni sud u Zagrebu nadležan je za rješavanje svih sporova između pružatelja usluga i kupca. Trgovac i kupac kao sudionici u elektroničkoj trgovini uzajamno priznaju valjanost elektroničkih poruka na sudu.
Odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača primjenjuju se na odgovarajući način na sve odnose i na prava i obveze koje nisu regulirane ovim Općim uvjetima.
RJEŠAVANJE SPOROVA IZVAN SUDA
U skladu s pravnim normama, ne prepoznajemo nijednog pružatelja vansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova.
U slučaju da kupac nije zadovoljan rješenjem prigovora, u skladu sa Zakonom, može podnijeti inicijativu za pokretanje postupka izvansudskog rješavanja konkretnog potrošačkog spora putem Europske platforme za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Kupac također može odlučiti podnijeti tužbu na nadležni sud svog prebivališta.
Ta uredba proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EC.